top of page

Hy-Vee מדמיינת מחדש את סניף הסופרמרקט האמריקאי

עודכן: 4 ביוני 2023

רשת הקמעונאות Hy-Vee (אשר מפעילה כ-260 סניפי סופרמרקט במרכז ומערב ארה"ב), השיקה לפני שבועות ספורים במדינת איווה את 'סניף העתיד' שלה - סניף דגל ובו מגוון רחב של טכנולוגיות ושירותים חדשניים. הסניף החדש משתרע על שטח גדול של 8,360 מ"ר, והקמתו עלתה 26 מיליון דולר. לדברי הרשת, זהו סניף קונצפט שנועד להתנסות בטכנולוגיות ובשירותים חדשים וצופי פני עתיד, תוך שאיפה לבחון מול הצרכנים בזמן אמת מה עובד היטב ומה לא.


במוקד האסטרטגיה של קונצפט הסניף החדש ניצבת השאיפה לנצל את שטחו הגדול על מנת לכלול בתוכו כמה שיותר מתחמי 'חנויות בתוך חנות', באופן המספק ללקוחות מענה הוליסטי וחווייתי: הסניף החדש כולל אזור מזון מהיר המגיש ארוחות בוקר, צהריים וערב, באמצעות 7 מסעדות בסגנונות קולינאריים שונים (גריל, סושי, ועוד), ואפילו פאב קטן עם יציאה למרפסת-דק בחצר האחורית של המבנה.




כמו כן, הלקוחות ימצאו בסניף מקררי מזון מצונן ומחומם To go, ומגוון רחב של 'מיני-חנויות' מתמחות המציעות מוצרי הלבשה, הנעלה, משקפי-ראיה,מוצרי טיפוח, ציוד כושר גופני, וגם סלון קוסמטיקה - כולם שייכים למותגים ידועים ואהובים על הלקוחות.




בתוך הסניף יוצעו ללקוחות גם שירות ניקוי יבש, ודלפק של הדואר. בנוסף לזאת נפתחו בסניף מחלקת ממתקים מורחבת, וחדר יין מקצועי. הסניף מחזיק מעל 100,000 מוצרים (SKU) שונים, והוא כל-כך גדול עד שבקצה חניון הרכבים החיצוני שלו, מוצבת חנות נוחות קטנה לרכישה מהירה של מוצרים אהובים.



בהיבט הטכנולוגי, כלל המדפים בסניף מצוידים בתגיות דיגיטליות לחיווי מחירים, ובנוסף הסניף מאובזר במעל 100 מסכי וידיאו לשיווק דיגיטל מול הלקוחות. בכניסה לסניף הוצבו מספר קיוסקים דיגיטליים לשירות עצמי, באמצעותם ניתן להזמין מוצרי מעדנייה ומאפיה (כולל עוגות בהתאמה אישית) - וכך ניתן לאסוף אותם עם סיום הקניה, לאחר קבלת הודעה במסרון לנייד. בקיוסקים אלו מוצעים גם שירותים פיננסיים כגון הוצאת כסף מזומן, קבלת הלוואות, ועוד.




לצד קופות רגילות, הסניף כולל קופות בשירות עצמי, וגם מסופי Scan & Go ניידים המאפשרים לדלג על הקופה ולבצע רכישות מהירות ללא מגע פיזי כלשהו. כל מה שנשאר הוא לתהות - כשיש סניף קמעונאי כזה ליד הבית, מי בכלל צריך קניון?


https://www.supermarketnews.com/retail-financial/hy-vee-opens-reimagined-grocery-store

45 צפיות0 תגובות
bottom of page