top of page

חווית לקוח עירונית ודיגיטלית ברשת המרכולים FoxTrot בארה"ב

עודכן: 4 ביוני 2023



מבוסס על כתבה שפורסמה במגזין C-Store Decisions


רשת מרכולים קטנה המונה 4 סניפים בלבד, ופועלת בעיר שיקאגו בארה"ב, ממקדת לאחרונה את תשומת הלב של גורמים בתעשייה - נוכח היכולות החדשניות והמיצוב העדכני שלה.


הרשת, שנקראת Foxtrot Market, הוקמה לפני ארבע שנים ע"י יזם צעיר - בשאיפה להיות רשת עירונית מודרנית המשלבת בין חנויות פיזיות לחוויה דיגיטלית מצוינת: כל המלאי שנמצא בחנות ניתן להזמנה ומשלוח מהיר גם דרך אפליקציה ואתר ייעודי. הרשת מתחייבת למשלוחים מהירים באופניים או אופנועים (שירות המשלוח עצמו מבוצע ע"י חברת שליחויות חיצונית).


הרשת מבדלת עצמה מהתחרות גם בזכות מלאי מוצרי גורמה מקומיים, כגון מאפים טריים ומיוחדים המגיעים ממאפיות מקומיות, יינות ובירות בוטיק שלא נמכרים ברשתות השיווק הגדולות, קפה העשוי מפולים איכותיים אשר קולים במקום, וכדומה.

חנויות הרשת מציעות גם מבחר רחב של אוכל מוכן, כדוגמת כריכים, סלטים ומוקפצים - כאשר כל המנות טריות ומוכנות במקום. על מנת לחזק את הפניה לקהל העירוני הצעיר, החנויות של הרשת מציעות למבקרים באופן קבוע טעימות של קפה או יין, וכמו כן אל מלאי המוצרים התווספו 'ערכות מתנה' לימי הולדת של צעירים - ערכות המשלבות כרטיסי ברכה, גאדג'טים קטנים, ומוצרי מזון כמו אלכוהול מובחר, ממרחים ורטבים איכותיים, ועוד.


מעל לכל, השילוב בין עיצוב הסניפים, יכולות הדיגיטל, הארוחות המהירות To-go, ומלאי המוצרים הטרנדי שמותאם לצעירים, יוצרים כולם יחד מותג עירוני תוסס ומעודכן, שהפך את רשת המרכולים מ'סתם עוד חנות' למותג מדובר ומוערך, הזוכה לעניין רב - וכפועל יוצא גם להצלחה עסקית וכניסות רבות של מבקרים קבועים וחדשים.


פיצוח פורמט 'המרכול העירוני' הוא קשה לביצוע, ונראה כי בישראל מאז ההצלחה של רשת AM:PM אף רשת דומה לא הצליחה לשחזר את ההצלחה - אשר באה לידי ביטוי בתפיסת תשומת הלב הציבורית והתקשורתית, ובניית מותג שכולם מכירים ומדברים עליו.


מקור:

https://cstoredecisions.com/2018/05/03/delivering-the-goods-for-a-new-customer-experience/

https://foxtrotco.com/


157 צפיות0 תגובות
bottom of page